Základnou myšlienkou monitorovania spokojnosti zákazníka je zistenie spätnej odozvy na služby poskytované správcovskou spoločnosťou vlastníkovi bytu/NP. Je to v zásade jednoduchý a rýchly nástroj na účinné sprostredkovanie názorov z praxe od vlastníkov bytov/NP smerom k správcovskej spoločnosti. Dotazník je anonymný, jedine čo nás zaujíma je skutočne Váš objektívny a korektný hodnotiaci pohľad na jednotlivé anketové okruhy uvedené v dotazníku. Môžete v dotazníku uviesť aj názov úseku, kde ste svoju záležitosť vybavovali, aj to má pre nás svoj význam. Určite však nezabudnite prosím zaznamenať do dotazníka adresu spravovaného bytového domu, je to údaj ktorý je pre nás dôležitý z hľadiska posúdenia extenzity sledovaného ukazovateľa.
Vyplňte náš dotazník spokojnosti, aby sme naše služby stále zlepšovali.
Dajte nám vedieť svoje nápady a postrehy priamo cez web: